Mérgezett Egér

Keresztanyám egyszer azt mondta: "Gyűjtsd az élményeket!" Azóta megyek, mint a mérgezett egér...

Friss topikok

Túratelekocsi

2012.06.15. 21:24 Mérgezett Egér

Túrázni mindig kocsival megyünk. Méghozzá kettővel! Ez a mai üzemanyag árak mellett horror módon hangozhat. Viszont a két kocsit igyekszünk mindig megtölteni, ami összesen tíz embert jelent. Ha két teljes tankot és két autópályamatricát számolunk, az kb. 50 000 Ft-ot tesz ki. Ha ezt elosztjuk a 10 emberrel, akkor kb. 5000 Ft/fő-re jön ki a végösszeg. És ebből az ország legtávolabbi sarkába, mondjuk Hollóházára is eljutunk, majd onnan haza. Az utazási idő pedig kb. 3 és fél óra.

Gyors utánanézés és számolás után Budapestről a legrövidebb út vonattal Sátoraljaújhelyig, majd onnan busszal Hollóházáig 5 és fél órát vesz igénybe, a teljesárú jegy pedig 5600 Ft-ba kerül. Közvetlen vonatjárat Budapestről Hollóházára nincsen, de busz igen, amivel röpke 11 és fél óra alatt már ott is lehetünk mintegy 8000 Ft árán...

Na és miként oldjuk meg a két kocsival azt, hogy máshonnan indul és máshol ér véget a túra? Két kocsival érkezünk Hollóházára, ahol mindenki kiszáll. A két sofőr a két kocsival átmegy a túra végpontjára, ezesetben Bózsvára. Mi addig a helyi kocsmában megisszuk a reggeli gyorsítót... Az egyik autó Bózsván marad, a másikkal mindkét sofőr visszajön Hollóházára. Majd a túra végállomására érve ugyanez visszafelé.

Szólj hozzá!

Címkék: túra

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.